5 veje til nye kunder på LinkedIn

Mange oplever, at LinkedIn er et medie, man kender til og er repræsenteret på, men som man derudover ikke bruger mange minutter på.

Faktisk er LinkedIn dine forretningsforbindelser samlet på ét sted; og dermed en unik mulighed for at bruge dit netværk aktivt – men det kræver en indsats, for at opnå resultater. Hvordan gør man så det, uden at smide en masse tid og penge ud af vinduet?

LinkedIn-ekspert Morten Vium giver konkrete tips og værktøjer til at:

  • Opnå synlighed om din virksomhed på LinkedInMortenVium
  • Engagere medarbejdere og kunder til at blive ambassadører for din virksomhed
  • Få lynhurtig adgang til værdifuld viden og erfaringer i LinkedIn-grupperne
  • Skabe nye relationer og finde kundeemner med LinkedIn
  • Få indblik i mulighederne i dit netværk med LinkedIns avancerede søgefunktion

En mulighed for at føre teori ud i praksis kunne være studenterhjælp: Vi har inviteret en række kompetente og seriøse studerende fra de videregående uddannelser i Aarhus, som er meget interesserede i at indgå et samarbejde enten i form af praktik, speciale eller studiejob, og der vil blive mulighed for at danne kontakter i løbet af aftenen.

Se hele aftenens program og andre detaljer her.

Om Morten Vium:
Morten er selvlært digital markedsføringsmand og har de sidste 3 år arbejdet specialiseret med LinkedIn. Han rådgiver virksomheder i at skabe synlighed og professionelle relationer på sociale medier og er meget brugt som foredragsholder. Hans tilgang til formidling er meget praktisk, nede på jorden og med stort engagement.

21. oktober 2014
kl. 17.00 – 21.00
hos Danske Bank
Erhvervscenter Silkeborg
Vestergade, Silkeborg

Deltagelse er gratis.

Tilmelding:
Senest den 17. oktober 2014 til
maris@danskebank.dk

Bemærk: Begrænset antal pladser!

Spørgsmål – kontakt:
Danske Bank på ovenstående mail eller: