Hvem klikker og hvor? – Hvorfor tro, når du kan vide

En central forskel på online markedsføring og al anden markedsføring er muligheden for at konstatere meget præcist, hvad der virker. Lær hvordan du kan udnytte det.

Uanset om dit budget til online markedsføring er ikke-eksisterende eller meget stort, så er det værdifuldt at vide, hvad der giver dig øget omsætning, og hvad der ikke gør …. ikke? Godt, så fik vi det afstemt.

Det er netop den viden, du kan få serveret, når du markedsfører dig online, og det vil Vivi lære dig en masse om. Vivi er god til at vise, hvordan brugen af sund fornuft og af relevante værktøjer kan give dig uvurderlig viden. Det kan være alt fra at tolke tallene på dine Adwords annoncewr til brug af Google Analytics og andre værktøjer.På dette modul lærer Vivi dig også, hvilke værktøjer du skal bruge, hvorfor du skal bruge dem, og hvordan de kan hjælpe dig til at fokusere din markedsføringsindsats på de kanaler, der giver dig mest forretning.

Steens argument for at vælge Vivi Gamskjær Vroue, SeMigNu.dk:
Vivi er ung, men utroligt erfaren allerede – blandt andet fra arbejde med flere, større, kendte brands, hvor der arbejdes meget bevidst med tal og med en analytisk tilgang. Og så er hun god til at kommunikere i øjenhøjde, så det komplicerede bliver gjort forståeligt, brugbart og spændende.

Fast program:
08.30-09.00 Morgenmad og løs networking
09.00-12.00 Oplæg om det konkrete emne
12.00-12.45 Frokost
12.45-14.30 Workshop, hvor du kan arbejde med din egen hjemmeside eller webshop.

Det er valgfrit at deltage i workshoppen. Underviserne vil være til stede og kan træde til med assistance ved behov.

Indlægsholder: Vivi Gamskjær Vroue, SeMigNu.dk

14. januar 2014 kl. 08.30 – 14.30 i Byrådssalen på Det Gamle Rådhus, Torvet 2A, 1. sal, Silkeborg.

Køb billetter her

Pris:
Medlemmer af erhvervSilkeborg: 350 kr. pr. dag inkl. moms
Øvrige deltagere: 600 kr. pr. dag inkl. moms.

 

Vivi_banner