Sociale medier; hvad, hvordan, hvornår?

Sociale medier fylder rigtig meget i manges bevidsthed, men mange ved ikke helt hvordan de skal takle dem. Få klarhed over hvad sociale medier er gode til og hvordan du kan bruge dem.

“Selvfølgelig skal vi have en profil på de sociale medier …” Sådan lyder det ofte, når online konsulenter kommer forbi deres kunder. Det oplagte mod-spørgsmål er: “Hvorfor?”  Snakken og opmærksomheden omkring sociale medier fylder enormt meget, men desværre oplever alle ikke succesen, når de kaster sig ud i eventyret på Facebook, LinkedIN, Pinterest osv. Det ER en anderledes måde at arbejde på end traditionel markedsføring, og det skal du lære at udnytte. Er du god til at forstå og håndtere de sociale medier, så er der meget værdi i vente.

At give dig forståelsen er netop det, Jesper kan hjælpe dig med, så du på forhånd har en mere realistisk forventning til, hvordan du kan få værdi ud af sociale medier og hvilke muligheder du skal forholde dig til. Jespers erfaring kommer fra arbejdet med alt fra mindre virksomheder til store globale koncerner, og han har selv opbygget en succesfuld virksomhed, hvor sociale medier har spillet en ekstremt afgørende rolle – så der er virkelig guldkorn i vente…

Indlægsholder: Jesper Horsmark, Tribio.com

Steens argument for at vælge Jesper Horsmark, Tribio.com:
Jesper er yderst kompetent indenfor brugen af sociale medier med års erfaring i bagagen bl.a. som selvstændig. Han har ikke den der “Hallelujah-tilgang” til de moderne formidlingskanaler, som mange har, men forholder sig først og fremmest til, hvornår et socialt medie virkelig er relevant for den enkelte virksomhed, og hvordan det bør bruges, og på det grundlag har han opbygget en virksomhed, der for et par år siden blev opkøbt af en større, dansk, online virksomhed. Jesper har en holdning, “har gjort det selv” og en god evne til at formidle sin viden overskueligt og let tilgængeligt.

Fast program:

08.30-09.00 Morgenmad og løs networking
09.00-12.00 Oplæg om det konkrete emne
12.00-12.45 Frokost
12.45-14.30 Workshop, hvor du kan arbejde med din egen hjemmeside eller webshop.

Det er valgfrit at deltage i workshoppen. Underviserne vil være til stede og kan træde til med assistance ved behov

3. december 2013
kl. 08.30 – 14.30
Byrådssalen, Det Gamle Rådhus,
Torvet 2A, 1. sal, Silkeborg

Køb billetter her

Pris:
Medlemmer af erhvervSilkeborg: 350 kr. pr. dag inkl. moms
Øvrige deltagere: 600 kr. pr. dag inkl. moms.

 

Jesper_Horsmark