Generalforsamling i ErhvervSilkeborg 2020

I 2019 indviede Danfoss 3800 m2 nybyggeri i tilknytning til de allerede eksisterende bygninger i Hårup, og dermed fik Silkeborg status af Danfoss Campus. Oplev Danfoss Campus ved ErhvervSilkeborgs ordinære generalforsamling, når de gæstfrit inviterer på rundvisning og fortæller om koncernens fremtidsplaner med den lokale afdeling.

Mød også tre stærke Silkeborg-virksomheder: Sports Group Denmark, der valgte en lokation i Silkeborg til; Aarstiderne Arkitekter, der netop er solgt til Sweco, der er Nordens og et af Europas største arkitekvirksomheder; og PicoPublish, modtager af ErhvervSilkeborgs Iværksætterpris i 2019 og næsten ‘fast inventar’ på Gazellelisten #.

# Børsens årlige opgørelse over vækstvirksomheder

Program:

• Rundvisning NB: Kl 14.30 – husk at gøre opmærksom på, du kommer, ved tilmelding!
  • Registrering, forfriskninger og netværk fra kl. 15.30
  • Velkomst v/direktør Torben Vilsgaard
  • ”Danfoss sitet i Silkeborg i vækst” v/Jesper Bundgaard, Danfoss
  • Foreningen ErhvervSilkeborgs ordinære generalforsamling v/formand Lars Hartvig Andersen*
  • Mød 3 stærke Silkeborg-virksomheder i vækst:
    • ”Vækstvirksomheden der valgte Silkeborg” v/Bjarne Jeppesen, CEO, Sports Group Denmark
    • ”Aarstiderne Arkitekter part of Sweco” v/Anders Kærsgaard, Partner, Arkitekt MAA, Aarstiderne Arkitekter
    • ”Hvordan jeg får min næste gazelle” v/Per Groth, Founder, PicoPublish, Modtager af ErhvervSilkeborgs Iværksætterpris i 2019
  • Årets Erhvervspris 2019
  • Netværksmiddag

Tid og sted:
24. marts 2020
kl. (14.30) 15.30 – 20.00

Danfoss A/S
Hårupvænget 11
Silkeborg

Pris:
Gratis for medlemmer af ErhvervSilkeborg
Øvrige: 700 kr. inkl.moms

Spørgsmål – kontakt:

Marianne Hegnet

Tlf. 2020 6018
Skriv til mig

Sponsor:

* Dagsorden ved Foreningen ErhvervSilkeborgs ordinære generalforsamling i henhold til vedtægterne:

2. Formandens beretning
  3. Forelæggelse af revideret regnskab til godkendelse
  4. Fastsættelse af kontingent og stillingtagen til støtte til Fonden ErhvervSilkeborg
  5. Valg af medlemmer til repræsentantskabet
  6. Valg af revisor
  7. Behandling af indkomne forslag
  8. Eventuelt

Forslag fra medlemmerne, som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være indleveret til formanden for ErhvervSilkeborg pr. mail til ls@erhvervsilkeborg.dk senest den 21. februar 2020.

På generalforsamlingen skal der vælges repræsentantskab til ErhvervSilkeborg. Kandidater, der ønsker at opstille, bedes meddele dette til direktør Torben Vilsgaard pr. mail på ls@erhvervsilkeborg.dk senest den 21. februar 2020, såfremt de ønsker at komme med på det materiale med foromtale af kandidaterne, der vil blive omdelt på generalforsamlingen.

På ErhvervSilkeborgs generalforsamling uddeler vi Erhvervsprisen 2019. Prisen går til en virksomhed i Silkeborg området, der har været inde i positiv vækst, har gjort noget særligt for at skaffe arbejdspladser eller har vist stort potentiale i øvrigt. Kender du en relevant virksomhed, vil vi meget gerne modtage indstillinger til nominering til prisen. Forslag kan sendes til ls@erhvervsilkeborg.dk eller man kan ringe til Lissi Schulz på tlf. 2027 2809 senest den 21. februar 2020.

Vi vil muligvis tage billeder på dagen til brug i vores generelle markedsføring.

Dagen gennemføres i samarbejde med: